Az Apokalipszis pónilovasai

A szegedi "Apokalipszis Pónilovasai" wargame klub és baráti társaság közös blogja. Játék szervezés, tapasztalat megosztás és csak unaloműzés céljából.

Utolsó kommentek

  • Ysengrin: Köszi a bemutatót, csatajelentésre vevő lennék. Én is szemeztem egyébként a Two Hour Wargames szab... (2011.10.23. 09:31) 5150
  • Darken Rahl: @Viharmadár, Vihar: Jaja, Balambér így oldotta meg a veszteségek számolását. Minden figut bluet... (2011.04.24. 09:30) Impetus - Róma vs. Szürakuza
  • Viharmadár, Vihar: Jól látom, hogy a figurákat le lehet venni a base-ekről? (2011.04.24. 07:14) Impetus - Róma vs. Szürakuza
  • Viharmadár, Vihar: Nagyon tetszik az 5150 bemutató cikked. Már régóta keresek olyan rendszert,ami a Necromundához has... (2011.04.24. 07:10) 5150
  • JuronValor: Sziasztok! Tetszik az oldal! Egyszerű, de gusztusos. Azért a képeket tényleg meg kellene oldani h... (2011.03.20. 23:55) 5150
  • Utolsó 20

Linkek

Death Sqads csapat WIP

2011.01.23. 18:20 | Balambeer | Szólj hozzá!

Múlt év decemberében elkezdtek Csubiék egy 40k alapú skirmish játékot, a Death Squadst. Én is átolvastam a szabályokat, és megtetszett a dolog, úgyhogy gyorsan meg is rendeltem pár alkatrészt ebay-en, hogy összerakjam a saját csapatomat. Nem kis várakozás után végre megérkezett a pakk, így nekiláthattam a csapatom elkészítésének.

Mivel IG csapatot akarok játszani, alapvetően IG alkatrészekből válogattam, ugyanakkor nem akartam egy adag sima Cadiai figurát. Mivel nagyon bejön a S.T.A.L.K.E.R. játék, jött az ötlet, hogy valami olyasmi csapatot rakjak össze. Így Catachan és SM Scout lábak, Cadian torzók és karok illetve Wood Elf Glade Guard fejek kombinációját választottam.

Az első problémába ott ütköztem, hogy a fent említett lábak és a Cadian torzó egyaránt tartalmazza az övet, így alapvetően nem passzolnak össze az alkatrészek. A torzók megkurtítása mellett döntöttem. Miután ez megvolt gond nélkül felrakhattam a karokat is. A fejeknél jött egy újabb mulatság, ugyanis a csuklyás fejek nem passzolnak a Cadiai torzókhoz. Ezt egy kis faragással orvosolni lehet. A másik gond az volt, hogy mivel igyekeztem minél olcsóbban kijönni a dologból, 5-tel kevesebb WE fejem volt, mint kellett. Előkaptam az SM bitzeim, és némi faragás után a többi üres toróra is (persze sisak nélüli) SM fej került.

Ezután elő kellett vennem a GS-t, ami nekem White Stuff -ha jól emlékszem Palmatex epoxy gyanta. Ha valakinek eszébe jutna, hogy ilyet akar használni, ne tegye. Nekem ugyan még GW-s epoxym nem volt, mindig a barkácsboltban vettem az ilyesmit, ez a legszarabb, amihez eddig nyúltam. Mindenesetre azért volt rá szükség, mert egyrészt néhány talp vágott volt, ezeket be kellett tömni, másrészt hogy az imént említett fejek ne üssenek el nagyon a többitől, csuklyákat akartam fabrikálni rájuk. A nagyobb változatosság elérése végett lehúzott csuklyákat applikáltam a kopasz fejek mögé. Nem vagyok valami nagy bűvész a gyantával, majd a festés után elválik, hogy mennyire lett gáz.

Ezt követően a talpra került némi murva, és így készen állunk az alapozásra. A csapathoz tartozik még pár Kasrkin is, akik már korábban megérkeztek, így a színsémát nagyjából meg tudom ezeken mutatni. Szintén a S.T.A.L.K.E.R. hangulatánál akartam maradni, így kissé egyhangú olajzöld lesz a csapat színe. Nem is akarom szinesíteni a figurát, mert az már elvenné azt a hangulatot, amit szeretnék. Hogy egy kicsit mégis érdekesebbek legyenek a jobb vállapra egy jelvényt akarok majd pingálni, de ez még mind a jövő zenéje...

 

Címkék: death 40k squads

A bejegyzés trackback címe:

https://ponilovasok.blog.hu/api/trackback/id/tr792607883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása