Az Apokalipszis pónilovasai

A szegedi "Apokalipszis Pónilovasai" wargame klub és baráti társaság közös blogja. Játék szervezés, tapasztalat megosztás és csak unaloműzés céljából.

Utolsó kommentek

  • Ysengrin: Köszi a bemutatót, csatajelentésre vevő lennék. Én is szemeztem egyébként a Two Hour Wargames szab... (2011.10.23. 09:31) 5150
  • Darken Rahl: @Viharmadár, Vihar: Jaja, Balambér így oldotta meg a veszteségek számolását. Minden figut bluet... (2011.04.24. 09:30) Impetus - Róma vs. Szürakuza
  • Viharmadár, Vihar: Jól látom, hogy a figurákat le lehet venni a base-ekről? (2011.04.24. 07:14) Impetus - Róma vs. Szürakuza
  • Viharmadár, Vihar: Nagyon tetszik az 5150 bemutató cikked. Már régóta keresek olyan rendszert,ami a Necromundához has... (2011.04.24. 07:10) 5150
  • JuronValor: Sziasztok! Tetszik az oldal! Egyszerű, de gusztusos. Azért a képeket tényleg meg kellene oldani h... (2011.03.20. 23:55) 5150
  • Utolsó 20

Linkek

Basic Impetus - első kész egységem

2010.10.23. 23:25 | Darken Rahl | 1 komment

Ma játszottunk Balambérral 2 BI csatát, polybian rome vs later carthagians.

Basic Impetus szabályok és sereglisták a linken:

www.dadiepiombo.com/basic2.html

Az elsőben sikerült nagy taktikusan bekerítenem a derékhadát, de végül a lovasságom és 2 osztag spanyol gyalogos kevésnek bizonyult a generálisát tartalmazó egység ellen...

A második csatában is kikaptam, itt viszont igen nagy szerepe volt a dologban annak, hogy Balambér jól, én meg mocskos szarul dobtam.

Mindent összvetve azért jó kis meccsek voltak :) Végre kezdem megérteni a játékszabályokat, néhány apróságtól eltekintve. A játék pörgős, kevesebb mint 2 óra alatt 2 meccset simán letoltunk. Olvasgattam a BI listákat, és arra is rájöttem, hogy szürakuzai sereghez is megvannak a figuráim, szal lehet majd azt is kipróbálom.

Felbuzdulva ma este befejeztem az első itáliai segédcsapatomat karthágói seregembe, a talpat is megpróbáltam lefüvezni (életem első próbálkozása), remélem nem fog róla leszóródni a cucc.

Képet megpróbálok feltenni róluk, majd meglátjátok mekkora sikerrel (a minőség szar, telefonnal fotózva, majd próbálok idővel valami jobbet csinálni).

Címkék: klub impetus

A bejegyzés trackback címe:

https://ponilovasok.blog.hu/api/trackback/id/tr802394238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balambeer · http://ponilovasok.blog.hu/ 2010.10.24. 15:02:06

Király, én is megpróbálom minél előbb fogyasztható szintre hozni a figuráimat.
Másrészt: még mindig nem tudom, hogyan kell postot szerkeszteni itt. Nekem nincs se admin fülem, se semmim. Na mindegy, azért még próbálozok...
süti beállítások módosítása